Pazar 6'lısı : 2018'de okumak istediğim 6 kitap

by - Aralık 24, 2017




Periodiclibrary'nin düzenlemiş olduğu pazar 6'lısı etkinliğinde kategoriler müthiş! Hele ki kitaplığımda , alışveriş sepetimde , takip listemde bekleyen çokça kitap varken bu kategori daha da müthiş!
Şuan göz gezdiriyorum ve okumak istediğim o kadar çok kitap var ki neyi yazsam nasıl yazsam bilemedim.. Ben YKY ve İş Bankası Kültür Yayınları hastasıyım . Özellikle şu sıralar İş Bankası Kültür Yayınlarının Modern ve Hasan Ali Yücel Klasiklerini almaya çalışıyorum . Bu yüzden bu yayınevlerinden çıkmış olan kitapları dahil etmeyi düşünmüyorum . Daha çok 'özellikle' okumak istediğim bir yazardan bir kitap olarak yazacağım . İşte listem..

                                                                             1-Haruki Murakami/Kadınsız Erkekler
Murakami çok övüldü, çok tavsiye edildi ve bende deli gibi merak ediyorum. En kısa sürede ilk olarak alacaklarımın başında bu kitap ve yazarın diğer kitapları geliyor . İçeriğini merakla bekliyorum..

2-Kristin Hannah/Kış Bahçesi
Çok severek takip ettiğim yummy kitap'ın önerilerinden biriydi bu kitap . Bende okuma şenliğinde kategorileri doldururken genellikle erkek yazarlar okuduğumu fark ettim . Bu yüzden de biraz kadın yazarlara kitaplığımda yer açmaya karar verdim . Bu kararla Hannah'ı okuma fırsatı bulacağım..

3-Elif Şafak/Baba ve Piç
Elif Şafak'ın maruz kaldığı eleştiriler bende bir önyargı yaratmıştı bu yüzden şimdiye kadar hiçbir kitabını okumadım . Kadın yazar arayışında iken neden okuyup kendim karar vermiyorum ki dedim . Yeni bir yıla da başlıyorken şöyle bir önyargılarımızdan silkinmemız gerekli..

4-Sarah Jio/Böğürtlen Kışı
Şöyle bir kapağına baktığınızda tam da pencereye lapa lapa kar düşerken bir elinizde kahve ile okunacak bir kitap değil mi sizce de ? Özellikle Sarah Jio'nun edebi dilini çok merak ediyorum . Öyleyse kış bitmeden pencereme kar düşerken en kısa zamanda okuyalım..

5-Zygmunt Bauman/Sosyolojik Düşünmek
Yavaş yavaş alışveriş listelerime şöyle sosyolojik kitaplarr sıkıştırmalıyım sanırım yoksa asla başlayamayacağım . En kısa sürede bu kitabı da edinip okumak istiyorum özellikle bu listeye de ekledim ki kaçamak yapacak yerim olmasın .

Sizlerin 2018'de okumayı planladığınız hangi kitaplarınız var ? 

You May Also Like

8 yorum

  1. Böğürtlen Kışı ve Kış Bahçesi hem adlarıyla hem de kapaklarıyla tam kışlık kitaplar gibi duruyorlar. Özellikle Sarah Jio okumak istiyorum. Böyle tek oturuşluk, insanın içini ısıtacak cinsten kitaplar yazıyormuş gibi geliyor uzaktan. Yeni yılda ikimiz de okuma fırsatına erişiriz umarım :)) Bu arada pazar 6'lısı yazılarının linkini ilgili pazar 6'lısı yazımın altına yorum olarak bırakabilirsin. Diğer katılımcılar da görmüş olur :) Teşekkürler katılımın için^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten de tam kışlık kitaplar :) Umarım okuruz :) Yazılarımın linkini yorum olarak bırakcam , ilgin için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Baba ve Piç etkileyici bir kitaptı. Böğürtlen Kışı tam bu havalarda okunacak bir kitap. Kadınsız Erkekler bende de var ama henüz okumadım. Kitap kısa öykülerden oluştuğu için belki yazarla tanışmak için romanını tercih edebilirsin.

    2018 hedeflediğimiz bütün kitapları okuyabildiğimiz bir yıl olsun. İyi seneler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyen için teşekkür ederim :) En kısa zamanda hepsiyle tanışmaya umuyorum hatta birkaç kitabı edindim bile..
      Sana mutlu ve bol okumalı senelerrr :)

      Sil
  3. murakami eh çok ağır top ivit :) kristin hannah teyze biricik yaaaa :) jio okumadım hiç. elif şafak ın ilk üç dört romanını çok sevdim, sonra bıraktım :) şu baumanı okudum ama hatırlamıyom hiç ama iyi diyo hatırlıyom, ayrıntı ne bulsam okuyom :) altılı demişsin ama beş kitap yazmışsın kuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız şuan senin söylemenle farkettim , hiç dikkat etmemiştim hahhaah :)))
      Utandım birazz :)

      Sil
  4. Böğürtlen Kışı'nı çok severek okumuştum ve tam kış mevsiminde okumalık, çok tatlı bir hikaye. ^_^
    Elif Şafak'ın tek bir kitabını okudum: Aşk. Ve gayet sevdiğim bir kitap oldu. Üstelik bazı konularda bakış açımı da değiştiren bir kitap oldu. Onu da okuyabilirsin, tavsiyem olsun. :)
    Umarım hepsini sağ salim okursun, emeğine sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böğürtlen Kışı'nı aldım en kısa sürede okuyacağım :)
      Aşk'da merak ettiklerimden o da sıraya girdii :)

      Teşekkür ederimm :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)
Yorumlarınızı anonim olarak da bırakabilir ve beni bilgilendir butonuna basabilirsiniz :)